Zwroty i reklamacje
Adres do zwrotu i reklamacji:
SORELLA
Ul. Główna 12 lokal 2
26-600 Radom
1. Klient ma możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru do 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania przesyłki. Wtedy prosimy o odesłanie towaru (wraz z metkami w stanie nienaruszonym: brak oznak noszenia, zapachów czy przybrudzeń) na nasz adres. Do paczki proszę dołączyć paragon oraz formularz zwrotu. Przesyłki zwrotne wysłane do Nas za pobraniem nie będą odbierane.
2. Klient ma również możliwość osobistego zwrotu zamówienia w magazynie Sprzedawcy pod adresem ul. Główna 12 lokal 2, 26-600 Radom, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu zwrotu. Zwrot osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.
Zwracając obuwie prosimy zapakować pudełko tak aby go nie uszkodzić (np. nie naklejać etykiet nadawczych bezpośrednio na pudełko) w przeciwnym razie zwrot nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
Zwracając rajstopy muszą one pozostać w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu.
Po otrzymaniu przesyłki przelejemy należną kwotę w terminie 14 dni kalendarzowych na podane konto.
NIE TRAFIŁAŚ Z ROZMIAREM? POMOŻEMY! WYSYŁAMY WYMIENIANY TOWAR ZA DARMO!
Zadzwoń do Nas lub napisz na jaki rozmiar chcesz wymienić towar. Wystarczy, że odeślesz produkt a my, na Nasz koszt wyślemy do Ciebie odpowiedni rozmiar.
2. Do reklamowanego asortymentu należy dołączyć paragon oraz formularz reklamacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie reklamacji rozpatrywane są w ustawowym terminie 14 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji emailem prześlemy informację o postanowieniu końcowym.